Între digitizare și digitalizare

Digitalizarea ne redă o variantă digitală a elementelor fizice, precum actele, pozele, chiar și sunete.

Digitalizarea presupune modificarea comunicațiilor, a funcțiilor de afaceri și a modelelor de afaceri în date digitale, adesea reduse la o combinație de digital și fizic, cum ar fi serviciul clienți omnicanal, marketing integrat sau automatizarea producției.

Forța de muncă mai nou funcționează diferit, folosind mijloace digitale precum tehnologii mobile sau folosind colaborarea socială și sistemele de comunicații care le permit să lucreze la distanță.

Business-ul digital este rodul a numeroase procese digitale, de la achiziții, servicii electronice, furnizare, facturare până la automatizarea multor procese și procese interne din cadrul unei companii și reprezintă un pas important către transformarea digitală.

În ceea ce privește digitalizarea, progresul digital impune o strategie mai amplă a tehnologiilor digitale și dezvoltare culturală. Trecerea la digital se axează mai mult pe oameni decât pe sistemul digital în sine, procesul de evoluție impunând și un progres concentrat pe client, susținut de tehnici de management superior, schimbând efectiv modalitatea de lucru a lucrătorilor.