Politica de confidențialitate

 

INTRODUCERE

Securitatea datelor dvs. personale este importantă pentru Urbioled.

Am creat prezenta Declarație de Confidențialitate (denumită și „Declarația”) într-un mod abordabil, explicit, pentru ca dvs. să înțelegeți cine suntem, care sunt datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în relația cu  dvs., care este motivul pentru care le colectăm și în ce scop le folosim. Este important de știut că datele cu caracter personal (în prezenta Declarație numite și „date” sau „datele dvs.”) reprezintă toate informațiile sau o parte din informații prin care noi vă putem identifica personal, de exemplu numele și prenumele, adresa de email, numărul de telefon etc.

Această Declarație poate fi modificată total sau parțial pentru a îndeplini diverse cerințe locale, dar și pentru a vă oferi informații adiacente asupra modului în care vă procesăm datele prin produsele sau serviciile Urbioled. În cazul produselor sau serviciilor ce includ funcții web sau pe bază de aplicații care ar putea implica un anumit mod de prelucrare a informațiilor dvs., această Declarație ar putea fi urmată de declarațiile specifice produsului nostru, care vor oferi informații adiacente privind felul de prelucrare a datelor dvs. aferente unui anumit produs sau serviciu.

CÂND PUNEM ÎN PRACTICĂ PREZENTA DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE?

Declarația prezintă modul cum adunăm și folosim datele dvs., de exemplu:

  • În momentul în care navigați pe site-urile noastre atribuite clienților, pe aplicații sau în mediile noastre de socializare;
  • Atunci când achiziționați și folosiți produsele, serviciile, sistemele sau aplicațiile noastre;
  • Atunci când va abonați la newsletter-ul nostru sau la notificările de marketing;
  • În momentul în care ne oferiți bunurile sau serviciile dvs;
  • Atunci când apelați serviciul nostru de asistență pentru clienți:
  • Atunci când participați la evenimentele noastre de afaceri sau când ne contactați prin diverse mijloace în calitatea dvs. de consumator, client de afaceri, partener, furnizor, contractor sau altă persoană aflată în raporturi de colaborare cu compania noastră.

CE TIPURI DE DATE COLECTĂM ÎN RELAȚIA CU DVS.?

În funcție de relația de colaborare (client, consumator, furnizor, partener de afaceri, etc.) și de modalitatea în care luați legatura cu noi (online, offline, la telefon, etc) vom prelucra date despre dvs. în diverse moduri. Vă putem colecta informațiile atunci când accesați sau utilizați website-urile noastre, aplicațiile sau canalele media dedicate consumatorilor sau clienților, atunci când achiziționați sau folosiți produsele, serviciile, programele web, aplicațiile mobile, sistemele noastre, când vă subscrieți la newsletter-ele noastre, când alegeți o actualizare a unui program de software, când ne oferiți bunurile sau serviciile dvs.,  când luați legătura cu call center-ul nostru, când luați parte la evenimentele noastre de afaceri, la activitățile, concursuri și sondajele noastre de opinie sau când luați legătura cu noi într-un alt mod. Informațiile adunate în urma interacțiunii dvs. cu serviciile și site-urile noastre web și în urma folosirii acestora de către dvs. nu vă pot divulga identitatea și nu pot fi asociate în mod direct cu o persoană anume.

Mai jos regăsiți  categoriilor de date personale pe care le putem colecta:

Date pe care ni le oferiți direct

Categorii de date: Exemple de tipuri de date

  • Informații cu caracter personal de identificare: Nume, prenume, titulatură, data nașterii
  • Date de contact. Email, număr de telefon, adresă, țară
  • Informații privind autentificarea în cont: Username, parolă sau coduri de securitate
  • Imagini, citate, mesaje video cu ajutorul cărora puteți fi identificat(ă): Fotografii încărcate în conturile Urbioled sau pe care ni le-ați oferit cu prilejul unui interviu
  • Orice tip de date pe care oferiți în mod benevol și le comunicați companiei Urbioled sau partenerilor acesteia: Sondaje de opinie, recenzii, comentarii, fișiere încărcate, informații furnizate în cadrul procesului de obligație de diligență (due diligence).

Date colectate automat

  • În momentul în care navigați website-urile sau aplicațiile noastre, când vă subscrieți la newletter-ele noastre sau când luați legătura cu noi prin canalele noastre digitale, în afara informațiilor pe care ni le oferiți în mod direct, este posibil să adunăm și date care provin de la calculatorul, telefonul mobil sau orice alt dispozitiv de acces al dvs.

Categorii de date: Exemple de tipuri de date

  • Date privind dispozitivele: Modelul de hardware, numărul IMEI și alte date de detectare unice care aparțin dispozitivului, adresa MAC, adresa IP, versiunea sistemului de operare, configurarea dispozitivului pe care îl folosiți pentru a accesa serviciile și personalizarea dispozitivului
  • Date privind autentificarea în cont: Ora, durata și modul de utilizare a produselor și serviciilor noastre
  • Date privind localizarea: Locația dvs. este indicată de adresa dvs. IP, Bluetooth sau de alți detectori sau tehnologii de localizare care pot fi colectate atunci când activați produse prin intermediul aplicațiilor noastre
  • Date privind corpul de iluminat: Detectori unici ai corpului de iluminat cu ajutorul cărora se culeg informații privind corpul de iluminat stocate pe dispozitiv.
  • Diverse date privind folosirea mediile digitale sau a produselor noastre: Aplicațiile pe care le folosiți sau website-urile pe care le accesați, link-urile pe care dați click din e-mail-urilor noastre promoționale, date provenite de la senzorii de mișcare

Potențiale date pe care le colectăm din diverse surse

Dacă legea ne permite, este posibil să obținem date despre dvs. și din alte locații, cum ar fi baze de date publice, parteneri de marketing, medii de socializare sau părți terțe, nu doar de pe website-urile, aplicațiile și alte canale digitale care ne aparțin.

Dacă ne-ați anunțat că preferați să primiți date de marketing personalizate direct, este posibil să adunăm date din diferite surse pentru o mai bună analiză a preferințelor dvs. și pentru a vă putea oferi mai multe informații relevante. De asemenea aveți dreptul de a refuza aceste activități prin a vă opune acestui demers. Așadar, dacă alegeți să nu primiți e-mailuri cu date de marketing, folosiți instrucțiunile de dezabonare primite în fiecare e-mail. Dacă vă conectați pe contul Urbioled, aveți opțiunea de a revizui preferințele privind comunicarea de la departamentul respectiv de pe site-ul nostru web sau de pe aplicație. Ne puteți contacta pentru a alege să nu mai primiți informații de marketing.

CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DVS.?

Putem folosi informațiile dvs. din diverse motive justificate și în anumite scopuri de afaceri.

Mai jos regăsiți o prezentare generală a tipurilor de informații pe care este posibil să le colectăm și să le prelucrăm:

SCOPURI: EXEMPLE

  • Evaluarea/alegere clienți, furnizori, parteneri de afaceri: Obligația de a investiga
  • Semnarea și derularea contractelor: Vânzare, facturare, livrarea produselor sau serviciilor, accesarea aplicațiilor mobile sau website-uri, efectuarea instructajelor, garanție, notificări privind serviciile prestate, administrarea contului
  • Oferirea de suport la cerere: Acțiune de suport prin canale de comunicare, cum ar fi call center-ul pentru clienți
  • Marketing direct: Contactarea clienților în scopuri de business,  marketing prin e-mail și/sau electronic, sondaje de marketing, personalizarea experienței dvs. prin promovarea de produse și oferte personalizate conform profilului dvs.
  • Asigurarea securității și protejarea afacerilor noastre: Aplicarea și supravegherea măsurilor de securitate tehnice și structurale, realizarea de inspecții și cercetări interne, verificarea conflictelor de interese
  • Respectarea obligațiilor legale: Dezvăluirea informațiilor către agenții guvernamentale sau administrație de supraveghere, după caz, în zona în care ne desfășurăm activitatea, precum deducerile fiscale și în contul asigurărilor naționale, obligațiile contabile și de raportare, efectuarea de inspecții de conformitate, concordanța cu inspecțiile agențiilor guvernamentale și cu alte solicitări ale acestora sau ale altor administrații publice, răspunsul la directivele juridice de genul somațiilor, urmărirea drepturilor și soluțiilor legale și administrarea inconvenientelor sau plângerilor interne.
  • Protejarea acțiunilor în justiție: Determinarea, îndeplinirea sau apărarea în cazul acțiunilor în justiție la care Urbioled este parte
  • Îmbunătățirea produselor: Pentru a optimiza serviciile, produsele, serviciile online, aplicațiile mobile și comunicațiile pe care le livrăm

Aveți opțiunea de a participa la promoții, concursuri sau alte competiții prin intermediul website-urilor noastre. În momentul în care vă dați acordul, folosim datele dvs. pentru a vă permite să luați parte, pentru a vă identifica, pentru a detecta fraudele/falsuri și pentru a lua legătura cu dvs. Prelucrarea datelor dvs. în contextul de mai sus este obligatorie pentru îndeplinirea contractului. Pentru orice alte informații, vă rugăm să citiți termenii și condițiile respectivei Competiții.

În cazul în care solicităm datele dvs și nu avem acordul dvs, este posibil să nu vă putem oferi întreaga operativitate a produselor, serviciilor, sistemelor sau aplicațiilor noastre și este posibil să nu putem da curs solicitărilor dvs.

Este responsabilitatea dvs de a vă asigura că datele pe care le partajați cu noi nu încalcă drepturile nici unui terț.

SCOPURILE SI TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII DATELOR DVS

Avem dreptul de a prelucra datele dvs personale în baza unor temeiuri juridice diferite:

Acordul dvs., dacă este impus sau permis de lege. În situația în care folosim acordul dvs. ca temei juridic pentru prelucrarea informațiilor dvs., aveți dreptul de a retracta acest acord când doriți;

Obligativitatea de a respecta cerințele legale și de a preciza, îndeplini sau a ne apăra împotriva proceselor în instanță;

Nevoia de a urmări interesele noastre legale, printre care:

  • acoperirea securității rețelelor și datelor noastre;
  • organizarea și planificarea activităților de afaceri din cadrul Companiei;
  • evitarea sau investigarea încălcărilor legii posibile sau efective, încălcărilor contractelor cu clienții de afaceri sau nerespectarea politicilor Companiei;
  • optimizarea sau cercetarea practicabilității marketing și a semnificației comunicărilor;
  • Obligația de a da curs cerințelor dvs.;
  • Nevoia asigurării intereselor esențiale ale oricărei persoane;
  • Orice alte fundamente juridice permise de legile locale în orice situație.

CÂND COMUNICĂM TERȚILOR INFORMAȚIILE DVS.?

Urbioled nu vinde datele cu caracter personal și nici nu comunică altor părți datele dvs. cu caracter personal, excepție fiind cazurilor limitate descrise mai jos.

În cazul în care este necesar pentru executarea planurilor prezentate în această Declarație putem să împărtășim datele dvs. următoarelor entități:

  • Afiliații Urbioled: informațiile dvs. pot fi oferite anumitor afiliați Urbioled. Accesul la datele dvs. în cadrul Urbioled se va oferi în baza viziunii de a se limita la strictul necesar;
  • Prestatorii de servicii: precum alte companii, putem subcontracta diverse activități de prelucrare a datelor unor părți terțe prestatori de servicii independenți cercetați în vederea îndeplinirii unor criterii și a furnizării unor servicii, cum ar fi: prestatori de servicii ICT (tehnologii informații și comunicare), prestatori de servicii de consultanță, prestatori de servicii de transport, furnizori de servicii de plată, platforme de servicii de comunicare electronică, prestatori de servicii de tipul Competițiilor;
  • Partenerii de afaceri: putem oferi datele dvs. partenerilor de afaceri verificați pentru a vă putea furniza serviciile pe care le doriți, inclusiv furnizorilor de servicii de tip chat;
  • Instituțiile publice și guvernamentale: atunci când este obligatoriu prin lege sau este necesar pentru protejarea drepturilor noastre, putem distribui informațiile dvs. instituțiilor ce stabilesc normele sau au jurisdicție asupra Urbioled.
  • Consilieri profesionali și alte persoane: putem oferi datele dvs. altor părți, inclusiv consilierilor profesionali, cum ar fi băncile, societățile de asigurări, firmele de audit, cabinetele de avocatură, firmele de contabilitate, etc.
  • Tranzacțiile corporatiste: Se poate ca la un moment dat să comunicăm informațiile dvs. în cadrul unor tranzacții corporatiste, cum ar fi în cursul vânzării unei afaceri sau a unei părți din activitate către o altă companie, sau al unor restructurări, cesiuni, încheierii unei colaborări sau al altei exploatări a activității de afaceri, a activelor sau a acțiunilor noastre, chiar și în legătură cu falimentul sau proceduri de acest gen.
  • În cazul unei solicitări de portabilitate a datelor cu caracter personal, din partea dvs.
  • Este posibil sa distribuim informații anonimizate, rapoarte și analize bazate pe informații anonimizate. Putem pune la dispoziție informații prestatorilor noștri de servicii, distribuitorilor, agențiilor de publicitate, clienților, consumatorilor, companiilor de cercetare de piață și altor organizații informații anonimizate, precum și cercetări și rapoarte care conțin astfel de informații. Aceste informații anonimizate, pot fi partajate, și cu alți navigatori, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine modalitatea în care folosesc sistemele de iluminat în comparație cu alte persoane din interiorul comunității, pentru a crește gradul de conștientizare în privința securității, pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm sistemul, precum și în alte campanii de informare. În mod constant ne străduim să luam măsuri pentru a fi siguri că aceste date impersonale nu pot fi asociate cu dvs. și le cerem și furnizorilor noștri să procedeze la fel.

CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Informațiile dvs. vor fi păstrate pentru un timp necesar în vederea îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate. Uneori legislația ne poate impune sau permite un timp mai îndelungat de păstrare a acestor informații. Principiile după care ne ghidăm pentru a stabili intervalul de timp de păstrare a datelor dvs. sunt:

  • Pentru ce durată de timp sunt informațiile utile pentru a vă oferi produsele sau serviciile noastre sau pentru îndeplinirea activității noastre de afaceri.
  • Dacă dețineți un cont la noi, vom ține informațiile dvs. pe intervalul de timp în care contul dvs. este activ sau pentru durata necesară pentru a vă putea furniza serviciile dorite.

Suntem obligați din punct de vedere legal sau contractual să păstrăm informațiile dvs.?

Acest aspect poate fi posibil când este vorba de legile privind păstrarea obligatorie a informațiilor în concordanță cu autoritatea judiciară aplicabilă, norme guvernamentale de păstrare a datelor semnificative pentru cercetări sau privind informațiile ce trebuie păstrate în scopuri judiciare sau de protecție împotriva unei eventuale plangeri.

CUM PUTEM ASIGURA SECURITATEA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pentru protecția informațiilor dvs, ne luăm angajamentul de a lua măsurile necesare în concordanță cu legile și dispozițiile privind confidențialitatea informațiilor în vigoare în segmentul păstrării confidențialității și a securității datelor, inclusiv cele care impun partenerilor noștri de servicii să ia măsurile adecvate pentru protecția confidențialității și a securității informațiilor dvs. Chiar dacă nu putem garanta securitatea absolută a niciunei distribuiri de date și a niciunei modalități de stocare, am demarat măsuri tehnice și structurale pentru a evita riscuri precum distrugerea, pierderea, alterarea, distribuirea sau accesul delictuos la informațiile dvs. Dacă aveți suspiciuni privind colaborarea dvs. cu noi sau că informațiie dvs. nu mai sunt prelucrate corespunzător, contactați cât mai repede Urbioled – office@urbio-romania.ro

CARE SUNT ÎNDATORIRILE DVS.?

Vă aducem aminte că aveți datoria de a vă asigura că, informațiile oferite sunt corecte, complete și actualizate. Iar în situația în care ne furnizați informațiile terților, aveți obligația de a le în concordanță cu dispozițiile legale locale. Așadar va fi necesar să aduceți la cunoștință persoanelor cărora le aparțin datele furnizate, cuprinsul acestei Declarații și să dețineți în prealabil acordul acestora.

CE OPȚIUNI AVEȚI?

Pentru noi este important este să vă asigurăm accesul la informațiile dvs. Așadar, aveți opțiunea de a controla în mod independent informațiile prin accesarea contului propriu și de a le actualiza, modifica sau, dacă legea permite, să le ștergeți. Recomandarea noastră este să vă gestionați datele dvs personale. De asemenea, pot exista împrejurări în care avem dreptul de a vă contesta sau limita drepturile – mai ales atunci când o astfel de tactică este obligatorie pentru a proteja drepturile și libertățile altor persoane; în alte situații avem dreptul de a refuza să ștergem datele dvs. cu caracter personal dacă prelucrarea respectivelor informații este obligatorie pentru a respecta dispozițiile legale și/sau a ne apăra împotriva unor procese în instanță.

Aveți dreptul oricând sa luați legătura cu Urbioled, dacă doriți:

  • să reexaminați, să modificați sau să ștergeți informațiile pe care ni le-ați oferit (în cazul în care din alte motive Urbioled nu are aprobarea sau obligația păstrării acestor date);
  • dacă doriți să vă retrageți acordul privind diverse modalități de prelucrare a datelor (de exemplu, să optați să nu mai primiți notificări legate de marketing);
  • să cereți un exemplar al informațiilor dvs. (într-un mod automat de citire, în condițiile în care este obligatoriu prin legislația în vigoare);
  • să ne contactați în legatură cu orice alte nelămuriri cu privire la protecția datelor dvs. în cadrul companiei Urbioled.

Pentru orice nelămuriri raționale legate de protecția datelor dvs. în Urbioled sau, în general, privind această Declarație, puteți contacta Urbioled.

Având în vedere faptul că modul de comunicare prin e-mail nu este tot timpul cel mai sigur, vă rugăm ca solicitările dvs. să nu conțină informații sensibile.

Ne străduim pentru a da curs cererilor dvs. la timp și în mod gratuit, făcând excepție cazurile în care ar necesita un efort foarte mare. Este posibil sa vă solicităm o confirmare de identitate înainte de a vă soluționa cererile.