Studiu de caz: Tel Aviv Smart City – Servicii Online
Prin intermediul sistemului de rezervare al municipalității, locuitorii pot găsi online toate informațiile de care au nevoie și pot face o programare din timp, fără a fi nevoiți să stea la coadă. Pentru persoane fizice, serviciile includ plata taxelor municipale și a facturilor de apă, obținerea unui permis de parcare în oraș, înscrierea la DigiTel, primirea de informații despre grădinițe și multe altele.
Formulare și servicii online
Municipalitatea Tel Aviv-Yafo își extinde constant ofertele online pentru a pune la dispoziție din ce în ce mai multe servicii rezidenților săi. Locuitorii pot acum: să solicite o autorizație de parcare, să facă contestație, să contacteze linia telefonică de serviciu a municipalității, să se înscrie la DigiTel, să contacteze primăria, să plătească taxele municipale, să contacteze patrula de securitate, să revizuiască evidențele de înregistrare a terenului, să contacteze centrele de asistență socială și centrele comunitare, etc.
Hărți online
Sistemul de cartografiere GIS al municipiului Tel Aviv-Yafo oferă vizitatorilor și rezidenților acces la o gamă largă de hărți care oferă informații utile despre oraș și vederi de ansamblu interesante. Utilizatorii GIS vor găsi hărți cu: rapoarte de trafic în timp real, disponibilitatea bicicletelor la diferite stații Tel-O-Fun din oraș, planuri de lucrări rutiere, poluare prin radiații și zgomot, servicii sociale și instituții de învățământ, clinici și farmacii, sinagogi, bănci, oficii poștale, hoteluri, instituții culturale, evenimente din oraș, nume unice de străzi, curse, adăposturi, clădiri istorice și multe altele.